اجاره روزانه آپارتمان دوخوابه شیرین واحد مادرید کیش

هرمزگان، کیش
کد ملک: Jabama-۳۲۳۸۳۶
host جاباما سایت مرجع
۳۰۰متر
۷۶متر
۲
۲ تخت دبل
۵نفر

توضیحات

امکان آشپزی در واحد وجود ندارد. پله های داخل واحد دکوری هست و قابل استفاده نیست .
واحد در طبقه دوم قرار دارد
سفر به جزیره کیش می تواند برای گردشگران تجربه ای به یاد ماندنی را به همراه داشته باشد. این جزیره مرجانی با قرارگیری در دریای نیلگون خلیج فارس و به دلیل امکانات رفاهی بسیاری که دارد سالانه میزبان تعداد بیشماری از مسافران است به همین دلیل این جزیره یکی از قطب های گردشگری ایران محسوب می شود.
آپارتمان دوخوابه شیرین مادرید با متراژ ۷۶ متری دو خواب مجزا دارد. این اقامتگاه آماده پذیرایی تا ۵ نفر ظرفیت را داراست. این اقامتگاه دارای ۲ تخت دو نفره و ۱ رختخواب سنتی است. اقامتگاه شیرین اولین اقامتگاه عضو جامعه هتل داران کیش است که نزدیک به مرکز شهر و رستوران ها و مراکز خرید بوده و دارای حمام سرویس بهداشتی فرنگی و اسپیلت است.
اگر جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق مزه کردن غذاهای محلی و دریایی هستید می توانید یکی از وعده های غذایی خود را در رستوران کوه نور نوش جان کنید. فاصله تقریبی رستوران با این اقامتگاه کمتر از ۱ کیلومتر است. کوه نور یکی از خاص ترین رستوران های کیش است که دارای فضای داخلی زیبایی از جنس سنگ و صخره است. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی اعم از غذاهای است که می تواند متناسب با هر سلیقه ای باشد. در سفر به جزیره زیبای کیش تماشای جاذبه های طبیعی نباید فراموش شود. بنابراین بازدید از کلبه هور برای شما قطعا خالی از لطف نیست. این جاذبه در فاصله ۱۴ کیلومتری از این اقامتگاه قرار دارد. این جاذبه در واقع دماغه ای صخره ای است که زیستگاه آبزیانی مثل هامور سرخو سنگسر انواع صدف و لاک پشت است. کلبه هور در روزهایی از سال که وزش باد کمتر است میزبان ماهیگیران کیش است.

امکانات

آب
برق
کولر گازی
تلویزیون
کپسول آتش نشانی
حمام
توالت فرنگی
گیرنده دیجیتال
یخچال
جاروبرقی
چای ساز
کابینت
مبلمان
میز نهارخوری
اعلام حریق
تاکسی سرویس
جالباسی
لابی

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

امکان پذیرش گروه های مجردی فراهم می باشد
همراه داشتن مدارک محرمیت الزامی می باشد.
همراه داشتن کارت ملی الزامی می باشد
استعمال دخانیات مجاز نمی باشد
ورود حیوانات خانگی مجاز نمی باشد
برگزاری مراسم مجاز نمی باشد

ساعت ورود از : ۰۲:۰۰ (بعدازظهر)
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰ (ظهر)

موقعیت مکانی

۲۵۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۲۵۰,۰۰۰ تومان