اجاره ویلا شهرک ویلایی ستاره کیش ۲ کیش

هرمزگان، کیش
کد ملک: Jabama-۳۳۸۹۹۵
host جاباما سایت مرجع
۱۰۰متر
۷۰متر
۱
۱ تخت دبل
۳نفر

توضیحات

کیش یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری ایران است که می تواند جایگزین مناسبی برای سفرهای خارجی باشد این جزیره از لوکس ترین مناطق گردشگری ایران است که هرساله پذیرای عده کثیری از میهمانان است. این جزیره زیبا بزرگ ترین جزیره مرجانی دنیاست که به دلیل وجود بازارها و مراکز خرید بزرگ و زیبایش گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.
ویلا شهرک ویلایی ستاره کیش ۲ واحدی ۷۰ متری و یک خوابه است که ظرفیت پذیرش دو نفر را داراست. در اتاق خواب این آپارتمان یک تخت خواب دونفره برای راحتی و استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین این اقامتگاه دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک حمام است. در این اقامتگاه کولر گازی نیز در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم به خصوص در فصل تابستان بیشترین آسایش را برای شما به ارمغان آورد.
اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال لذت بردن از دریای بی نظیر جنوب هستید و از بازی ها و تفریحات آبی در ساحل خلیج همیشه فارس لذت می برید باید این نوید را به شما بدهیم که فاصله این آپارتمان تا یکی از بهترین ساحل های کیش یعنی ساحل مرجان تنها ۸ کیلومتر است و در کمتر از ده دقیقه می توانید به این ساحل زیبا برسید. در حین گشت و گذار در ساحل مرجان می توانید علاوه بر بازی های آبی با کرایه دوچرخه و موتور از پارک ساحلی مرجان نیز لذت ببرید. همچنین برای صرف غذا و یا میان وعده می توانید به کافه فراتی بروید که در نزدیکی ساحل مرجان است و در کنار صرف غذا از فضای بی نظیر کنار ساحل استفاده کنید.

امکانات

آب
برق
گاز
تراس
پارکینگ
کولر گازی
تلویزیون
حمام
توالت فرنگی
توالت ایرانی
گیرنده دیجیتال
اجاق گاز
یخچال
چای ساز
کابینت
مبلمان
وسایل آشپزی
وسایل آشپزی
آشپزخانه
جالباسی

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

استعمال دخانیات مجاز می باشد
همراه داشتن کارت ملی الزامی می باشد
ورود حیوانات خانگی مجاز نمی باشد
برگزاری مراسم مجاز نمی باشد
امکان پذیرش گروه های مجردی فراهم نمی باشد

ساعت ورود از : ۰۲:۰۰ (بعدازظهر)
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰ (ظهر)

موقعیت مکانی

۸۴۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۸۴۰,۰۰۰ تومان