آپارتمان مبله صدف(کد 1872)

هرمزگان، کیش
کد ملک: Otaghak-۲۴۱۲۰۰۷
host اتاقک سایت مرجع
۱۴۰متر
۲
۲ تخت دبل
۸نفر

توضیحات

این واحدمبله دوخوابه تراس دار در طبقه اول تا سوم یک ساختمان ۲طبقه ۶ واحدی با فاصله نزدیک از مرکز خرید مروارید و در شهرک صدف جزیره زیبای کیش واقع شده است.
ساختمانی که این اقامتگاه در آن واقع شده به دوربین مدار بسته مجهز میباشد و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته میباشد. همچنین اب لوله کشی شهری این اقامتگاه کیفیت لازم جهت نوشیدن را ندارد بنابراین اب معدنی همراه داشته باشید ضمنا سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تامین میشود میهمانان این مجموعه میتوانند از تخفیف ۵ الی ۲۰ درصدی خدمات گردشگری و ۱۰ الی ۲۰ درصدی اجاره خودرو موتور و دوچرخه بهره مند شوند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود ۳ دقیقه پیاده روی از اقامتگاه میسر میباشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت ۴G است .
ترانسفر رایگان برای این واحد به شرط هماهنگی با میزبان ۲۴ ساعت قبل از شروع رزرو امکانپذیر میباشد بدیهی است در صورت عدم هماهنگی در تایم مقرر ترانسفر رایگان از سمت میزبان انجام نمیپذیرد.
مجموعا دو واحد از این اقامتگاه در این مجموعه وجود دارد و تنها ممکن است رنگ دکوراسیون داخلی واحد ها بایکدیگر متفاوت باشد.پس از رزرو یکی از واحد ها در اختیار میهمان قرار میگیرد .برای رزرو همزمان بیش از یک واحد ابتدا با پشتیبانی تماس بگیرید.

امکانات

پارکینگ
کولر گازی
تلویزیون
کتری و قوری
حمام
توالت فرنگی
اجاق گاز
یخچال
سرایدار یا نگهبان
مبلمان
وسایل آشپزی
امکانات شستشوی ظرف
دوربین مداربسته

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

مدرک احراز هویت مدارک محرمیت
امکان همراه داشتن حیوانات خانگی وجود ندارد.
امکان برگزاری جشن وجود ندارد.
امکان سیگار کشیدن وجود دارد.
امکان استفاده از حیاط و باغ وجود ندارد.
امکان تردد در خانه با کفش وجود دارد.
ارائه مدارک محرمیت (برای زوج ها) الزامی است.

ساعت ورود از : ۱۴:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۹۹۹,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۹۹۹,۰۰۰ تومان